Halloween

Förra fredagen var det halloween och det var så jäkla roligt! Det började med en liten förfest i min och Saras lägenhet tillsammans med Julie, jojo, Nina, Kim och Gaudí. Vi gjorde i ordning oss och drack lite vin innan vi åkte till "festen" på skolan. På skolan så hade dem rullat ut röda mattan som vi fick gå på och bli fotade haha. Vi fick också två klistermärken som vi skulle sätta på dem som hade bäst utklädnad. Det var lite småroligt på skolan men det blev ännu roligare sen när vi alla utbytesstudenter drog till baren mitt emot skolan. Där "sjöng" (vi typ skrek med i alla låtar) vi karaoke i två timmar och hade skitroligt! Efter vi skrikit oss hesa så drog vi till nattklubben spin. Jag fick komma in gratis för jag var utklädd och så är det gratisbar! Så mycket bättre att festa här än i Sverige. Jag hade jätteroligt på spin med alla mina fina vänner :) kom hem 5 på morgon tror jag haha. 











Kommentera här: