Min födelsedag!!

I fredags var det min födelsedag och det var en jättebra dag! Tycker dock att det känns lite konstigt att säga att jag är 23 år..tycker det låter jättegammalt haha. Dagen började i alla fall med skönsång av mina fina vänner på kinesiska lektionen. Sen på kvällen hade Sara planerat allt. Hon överraskade mig med middag på en steakresturang som heter Tasty. Hon hade bjudit med alla våra närmsta vänner och det blev en jättefin kväll. Vi åt 7 rätters och huvudrätten var steak och allt var så sjukt gott. Sara hade även köpt en tårta till mig som levererades till restaurangen! Himla fin vän jag har som planerat min födelsedag så fint! 
Efter den stora middagen drog vi alla till en bar i närheten av där vi bor och spelade dart. Det var en riktigt härlig födelsedag. På kvällen skypeade jag med min familj och med Tobbe så det var ett bra avslut på dagen :) 





Sen på lördagen firade jag med resten av utbytesstudenterna tillsammans med två andra som fyllde år. Vi var först på baren mittemot skolan och sen drog vi till nattklubben spin igen :) gratis bar på ens födelsedagsfirande var riktigt najs! Fick en till tårta av Julie och så hade några köpt ett kort och skrivit en massa fina saker till mig :) Jag blir så glad att jag har fått så fina kompisar här borta! 








Kommentera här: