Veckan som va

Förra veckan hittade jag på en del roliga saker också :) På måndagen åkte jag, Sara, Michelle och Noelle hem till Sverige! Ikea alltså ;) Jag blev helt till mig där inne för det kändes verkligen som hemma. Den svenska flaggan var där, det var svensk text överallt, dem hade ostbågar och lördagsgodis! Vi år även svensk mat i ikeas resturang vilket gjorde mig ännu gladare. Efter besöket på hemmaplan drog vi till nattmarknaden och hängde där resten av kvällen :)

På tisdagen blev det bio med Sara och michelle och vi såg filmen Gone girl. Usch vad jag ogillade den film. Jag klara inte av att se filmer med psykopater. Men det var i alla fall kul att gå på bio. 

Onsdagen var jag bara ute och åt med personerna ovanför och på torsdagen satt jag bara och pluggade inför provet som vi hade på fredagen. 

Här är några av grejerna jag köpte på nattmarknaden i måndags :) 
Två ascoola iPhone skal! 

Och en stickad tröja och en hatt som jag använder flitigt:) 

Jag och min fina hatt i hissen med frukt och vatten till kvällsmat :) 

Kommentarer:

1 Familjen:

Grattis!😄🎁 på födelsedagen önskar pappa Ann-Carlotte och syskonen. Hoppas allt är bra.

2 Familjen:

Grattis!😄🎁 på födelsedagen önskar pappa Ann-Carlotte och syskonen. Hoppas allt är bra.

Kommentera här: