Samlarobjekt

Som jag har sagt tidigare så har 7 eleven här borta allting!! Varje gång man köper något så får man ett litet klistermärke som man kan samla på och när man har fått tillräckligt många så kan man få köpa en sak till rabatterat pris. Det som finns nu är termosar med Hello Kitty på som är så jäkla coola!  Och idag hade jag tillräckligt många klistermärken så jag kunde köpa en :) det finns 3 svarta och 3 vita med olika tryck på (jag tror det är meningen att man ska samla på dem). Det finns en svart och vit med Supergirl Hello Kitty, en svart och vit med Batgirl Hello Kitty och en svart och en vit med Wonder Woman Hello Kitty :) Man vet inte vilken man får för det står inte på kartongen så man kan få vilken som av dem 6. Helst ville jag ha den svarta med Batgirl Hello Kitty men jag blev väldigt nöjd med den jag fick i alla fall! Tycker den var lika häftig :D 





Jag fick Wonder Woman Hello Kitty :D Ascool tycker jag!! 

Kommentera här: