Semester från semestern

Just nu längtar jag till helgen för då ska jag åka på "semester" igen :) Jag är så trött hela tiden så nu längtar jag efter att få sova ut och bara ta det lugnt. Även fast det känns lite som att man är på semester hela tiden så vill man ändå resa runt och se nya platser och komma bort från "vardagslivet". Och med vardagslivet så menar jag skolan ;) 

Min dag ser ungefär ut såhär: 
Varje dag vaknar jag klockan sju. Tar bussen vid halv åtta. Har mandarin lektion från åtta-tio. Åker hem. Äter frukost. Sover lite. Vaknar. Pluggar. Går ut och äter och umgås med vänner. Sen hem och sova. 

Så ser dagarna ut typ och jag har verkligen jätteroligt hela tiden. Det händer så mycket roliga saker! Men det är ändå skönt att få resa bort lite ibland. Ta semester från semestern typ..haha. Det här kanske låter jättesnurrigt men det är nog för att jag är trött! Summan av kardemumman är i alla fall att det ska bli otroligt gott att få resa bort denna helgen. Jag ska till penghu som är typ en paradis ö utanför taiwan :) Längtar som bara den!! 
(Jag är väldigt trött nu som ni kan se. Haha!) 

Men nu ska ta och läsa min bok och sen sova så gott i min obekväma säng! Pusshej! 

Kommentarer:

1 Jb:

Trött och söt ^^<3

2 Jb:

Trött och söt ^^<3

Kommentera här: